۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
جبران سریع اشتباه با ساخت گل؛

طارمی علیه جانشین رامین رضاییان!

بازدید:۱۲۷۲
مدافع راست سپاهان سومین بازی ملی خود را با نمایش موثر مقابل هنگ کنگ انجام داد.
کد خبر : ۹۰۷۰۰

 امیر قلعه‌نویی مهره‌های جوان زیادی را در ترکیب اولیه دیدار مقابل هنگ کنگ قرار داد که یکی از آنها آریا یوسفی بود و در سمت راست زمین تلاش زیادی انجام داد و غیر از یک اشتباه، در سایر دقایق عملکرد موثری داشت و به مرور زمان با تجربه‌تر کارش را دنبال کرد.

 


آریا یوسفی که برای رسیدن به ترکیب سپاهان با رامین رضاییان رقابت داشته و بازی در پست‌های مختلف را برای طلایی پوشان در این فصل تجربه کرده بود، در ترکیب تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ قرار گرفت و توانست یک موقعیت جدی به وجود بیاورد که مهدی طارمی آن را تبدیل به گل نکرد.

 

 

مدافع راست جوان سپاهان که همراه با صالح حردانی به‌عنوان مدافعان راست به تیم ملی دعوت شده و جای رامین رضاییان را گرفته بود، با حضور در ترکیب دیدار مقابل هنگ کنگ یک اشتباه روی گل اول حریف انجام داد، اما در همان نیمه نخست سعی کرد اشتباهش را جبران کند و یک پاس عالی با فرار از سمت راست زمین به مهدی طارمی داد که این مهاجم در مقابل دروازه خالی، توپ را به بیرون زد.

یوسفی که در دو دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران پیش از شروع جام ملت‌های آسیا یک حضور تعویضی مقابل بورکینافاسو و یک بازی ثابت برابر اندونزی انجام داده بود، در بازگشت به جمع نفرات اصلی ایران برابر هنگ‌کنگ این شانس را داشت تا نخستین پاس گل خود را به ثبت برساند که طارمی این فرصت را از او گرفت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر