آخرین اخبار
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵
بازدید:۱۴۱
صد انلاین | بازیکنان ذوب آهن تمام پنالتی‌هایی که به نفع آنها گرفته شد را نتوانستند به گل تبدیل کنند!
کد خبر : ۸۹۷۷۶

به گزارش صد آنلاین ، تیم فوتبال ذوب آهن تنها تیمی در لیگ بیست و سوم بود که هیچ گلی از روی نقطه پنالتی به ثمر نرساند آن هم در شرایطی که 3 پنالتی به سود آنها در طول فصل اعلام شده بود.

 

 

 

 

 

اولین پنالتی ذوب آهن در هفته نهم مقابل آلومینیوم اراک به دست آمد که سجاد عاشوری پشت توپ قرار گرفت و احمد گوهری ضربه این بازیکن را مهار کرد.

 

پنالتی دوم را شایان مصلح در بازی با ملوان به سمت دروازه گلر سابق ذوب آهن حبیب فرعباسی شلیک کرد اما این توپ هم به تور دروازه نرسید تا بازیکنان ذوب آهن در این مسابقه هم موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی نشوند.

 
 

آخرین ضربه پنالتی که ذوب آهن در لیگ برتر به دست آورد در بازی با پیکان بود که محسن آذرباد پشت توپ قرار گرفت و ضربه این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد و راه به دروازه پیدا نکرد.

 

ذوب آهن هر سه پنالتی که به سود آنها در جریان مسابقات اعلام شد را نتوانستند به گل تبدیل کنند تا یک آمار عجیب از آنها باقی بماند، ضمن اینکه ذوبی‌ها در مسابقات جام حذفی هم عملکرد خوبی مقابل تراکتور نداشتند و از 4 پنالتی که به سمت دروازه تراکتور زدند فقط ضربه ارشیا سرشوق به گل تبدیل شد، آنها در طول مسابقات لیگ و حذفی 7 ضربه پنالتی به سمت دروازه زدند که فقط یکی از آنها تبدیل به گل شد!

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها