آخرین اخبار
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
بازدید:۶۱۷
صد آنلاین | نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با کانال تی اف1 فرانسه، بمباران مردم غزه و کشتن هزاران غیرنظامی را با حمله ای مقایسه کرد که ارتش فرانسه fi یک مراسم جشن عروسی در مالی مرتکب شد.
کد خبر : ۸۹۶۸۶

 

به گزارش صد آنلاین ،  القبس نوشت: بنیامین نتانیاهو در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه «آیا می توانیم اجرای عملیات کوماندویی را به جای این اقدام بزرگی که این تعداد بزرگ بی گناهان را می کشد، انجام دهیم»، گفت: « این ها حملاتی با اهداف نامشخص نیستند. ما هرکاری از دستمان برمی اید را انجام می دهیم.»

 

 

 

 

نتانیاهو با اشاره به اینکه«در مالی نیروهای فرانسوی در تلاش برای هدف قرار ادادن رهبران تروریست ها، یک مراسم عروسی را بمباران کردند که تلفات سنگینی بین غیرنظامیان به همراه داشت.»، مدعی شد: «این چیزی است که در جنگ رخ می دهد اما من نمی گویم که مکرون جنایتکار جنگی است. هرگز نمی گویم که ارتش فرانسه این کار را عمدا انجام داد و ما نیز چنین کاری را نمی کنیم.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه این گفتگو بر موضع رسمی حکومتش در خصوص عملیات نظامی در نوار غزه تاکید کرد و اتهامات متوجه اشغالگران در خصوص هدف قرار دادن غیرنظامیان و گرسنه کردن آنها را «ادعاهایی ضد یهودی» برشمرد.

وی در ادامه گفت: «نمی دانم آیا باید غزه را اشغال می کردیم یا نه اما باید هر زمانی بتوانیم وارد آن شویم. دادن کشوری به فلسطینی ها اکنون بزرگترین پاداش به تروریست ها است.»

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها