آخرین اخبار
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
جیرسرباقرخاله کجاست ؟
بازدید:۱۳۵
صد آنلاین | جیرسرباقرخاله علاوه بر طبیعت بکر و چراگاه طبیعی و شالیزارها، دارای مرکز اکو توریستی است که هر ساله گردشگران بسیاری از این روستا بازدید می‌کنند.
کد خبر : ۸۹۲۶۰



به گزارش صد  آنلاین، جیرسرباقرخاله روستایی است از توابع بخش چوکام شهرستان خمام در استان گیلان، جمعیت این روستا حدود ۱۰۰۰ نفر است. علاوه بر طبیعت بکر و چراگاه طبیعی و شالیزارها، یکی از مناطق دیدنی این روستا مرکز اکو توریستی است که هر ساله گردشگران بسیاری از این روستا بازدید می‌کنند.

مرکز اکوتوریستی در دل طبیعتی بکر در روستای جیرسرباقرخاله خمام رشت و استان سبز گیلان ساخته شده است. وجود دشت‌های وسیع که اسب‌ها در آن در حال تاختن هستند، نزدیکی به شالیزار‌ها برنج، غذا‌های لذیذ این منطقه که حاکی از تنوع غذایی مردمان این دیار است و امکانات تفریحی و … توانسته توجه گردشگران را به خود جلب کند.


مسیر دسترسی به جیرسرباقرخاله
برای رسیدن به منطقه گردشگری جیرسرباقرخاله به روستای جیرسرباقرخاله که جز دهستان چوکام خمام در استان گیلان است، بروید. این مرکز نزدیک به تالاب انزلی است. فاصله آن تا شهر رشت ۱۷ کیلومتر، بندر انزلی ۲۸.۶ کیلومتر، موزه باغ عمارت چوکام ۴۰۰ متر، روستای زیبای چاپارخانه ۱۲.۸ کیلومتر است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
انتخابات ریاست‌جمهوری چند قطبی می‌شود؟/ آیا به مرحله دوم می‌رود؟