۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
بازدید:۹۶
صد انلاین | فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک قاتل فراری در بندر عباس خبرداد.
کد خبر : ۸۹۲۵۷

به گزارش صد آنلاین ، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: درپی وقوع یک فقره درگیری و نزاع جمعی منجر به قتل با ضربات چاقو در یکی ازمحلات بندرعباس ،موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

 

 

 

 وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی  استان با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام  و با اقدامات فنی و اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی سه نفر از عاملان اصلی درگیری منجر به قتل را شناسایی ودر یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

بنا بر اعلام خبرگزاری پلیس، این مقام انتظامی اظهار داشت : متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده  صراحتا" اقرار کردند فردی بنام رامتین که با وارد کردن ضربه چاقو به ناحیه گردن مقتول او را به قتل رسانده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه قاتل بلافاصله بعد از قتل از صحنه متواری و توسط بستگان مخفی شده بود، با تلاش همه جانبه صورت گرفته ، عاملان دخیل در فرار و مخفی شدن قاتل اصلی شامل داماد ، خواهر و خاله قاتل  نیز شناسایی ودر عملیات پلیسی دیگر دستگیر و بازداشت شدند.

 سردارجاویدان بیان داشت: با همکاری متهمان دستگیر شده  مخفیگاه  قاتل اصلی در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه  دستگیر که در بازجویی های صورت گرفته صراحتا به قتل با ضربه چاقو به انگیزه بحث و جدل با مقتول اعتراف کرد که متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها