۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
بازدید:۳۴۵
صد آنلاین | فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۲ شناور حامل کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر خبر داد و گفت: از این شناورها افزون بر ۴.۶ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.
کد خبر : ۸۸۹۷۴
 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ عبدالله خسروی در بوشهربا اشاره به امنیت پایدار در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: با تجهیز شدن مرزبانی استان بوشهر به امکانات پایش تصویری، الکترونیکی و اپتیکی به‌صورت شبانه‌روزی تردد شناورها در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر رصد می‌شود.

 

 

 

وی جابجایی کالا خارجی بدون مجوز قانونی را قاچاق دانست و بیان کرد: قاچاق کالا به زیرساخت‌های اقتصادی، سلامتی، اشتغال‌زایی و فرهنگی جامعه لطمه وارد می‌کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی 2 شناور حامل کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در عملیات مرزبانان در توقیف این شناورها انواع تجهیزات و لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده از این دو شناور را 4.6 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در عملیات نخست از یک شناور کالاهایی از جمله لوازم یدکی خودرو، لوازم‌التحریر، پارچه، کولر، تجهیزات خانگی ، وسایل ضدفرهنگی به ارزش 3 میلیارد تومان کشف شد.

خسروی ادامه داد: در عملیات بعدی از یک شناور محموله قاچاق کفش، محصولات بهداشتی، وسایل آرایشی و دیگر کالاها به ارزش 1.6 میلیارد تومان کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: در این 2 عملیات 5 متهم به دستگاه قضایی استان بوشهر معرفی شد.

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
پدافند مرکز تهران فعال شلیک کرد | ویدئو