۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
بازدید:۴۶
با سقوط صنعت نفت آبادان به لیگ آزادگان خاطره بسیار تلخی برای مدیر فنی اسبق باشگاه استقلال زنده شد.
کد خبر : ۸۸۹۶۱

در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ هنگامی که فرهاد مجیدی دوباره تحت عنوان سرمربی به استقلال بازگشت و جانشین محمود فکری شد، از وجود فراز کمالوند به عنوان مدیر فنی استقلال استفاده کرد و این مسئله در آن زمان خیلی باعث تعجب هواداران استقلال گردید. البته کمالوند با وجود اینکه تحت عنوان مدیر فنی معرفی شده بود، در تمرینات هم حضور فعال داشت و حتی برای شرکت در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که بهار سال ۱۴۰۰ به صورت متمرکز در عربستان برگزار می‌شد هم همراه با تیم رفت.


دقیقاً پس از پایان همان مسابقات بود که کمالوند هنگام بازگشت در فرودگاه از همه استقلالی‌ها خداحافظی کرد و از این تیم جدا شد تا هدایت سایپا که در خطر سقوط به لیگ آزادگان قرار داشت را در ادامه لیگ بیستم بر عهده بگیرد.

کمالوند سرمربی سایپا شد اما نتوانست این تیم را نجات بدهد و نارنجی‌پوشان به دسته پایین‌تر سقوط کردند. حالا سه شنبه شب و پس از قطعی شدن سقوط صنعت نفت آبادان به لیگ آزادگان با هدایت فراز کمالوند، مدیر فنی اسبق استقلال  دوباره سقوط کرد و طی ۳ سال، دوبار رفتن از لیگ برتر به لیگ آزادگان را تجربه کرده است. اتفاقی که قطعاً برای ین مربی فوق العاده تلخ محسوب می‌شود.

21025/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها