۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
بازدید:۲۳۲
صد انلاین | روزنامه دیده‌بان زاگرس نوشت: «مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در شهرستان لردگان حین گشت و کنترل نوروزی متوجه صیادانی شدند که بصورت غیر مجاز اقدام به صید ماهی با موتور برق در رودخانه لردگان می‌کردند، لذا با هوشیاری و دقت لازم موفق به دستگیری این متخلفان شده و پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
کد خبر : ۸۸۷۶۳

به گزارش صد آنلاین ، روزنامه دیده‌بان زاگرس نوشت: «مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در شهرستان لردگان حین گشت و کنترل نوروزی متوجه صیادانی شدند که بصورت غیر مجاز اقدام به صید ماهی با موتور برق در رودخانه لردگان می‌کردند، لذا با هوشیاری و دقت لازم موفق به دستگیری این متخلفان شده و پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

 

 

 



یوسف پور افزود: استفاده از این نوع دستگاه‌های الکتریکی برای صید ماهی خسارت‌های جبران ناپذیری به محیط‌زیست و اکوسیستم آبی و جانوری آبزی و کنار آبزی وارد می‌کند.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف شکار و صید از طریق سامانه تلفنی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش‌های خود را در هر ساعت از شبانه‌روز ارسال کنند.»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها