آخرین اخبار
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
بازدید:۲۷۵
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند ارسال ارثیه یک میلیون دلاری، ۹۲۰ میلیون ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود.
کد خبر : ۸۸۷۱۹

 

به گزارش صد آنلاین ،  سردار  احمد نگهبان درخصوص دستگیری متهمان اظهار کرد: در پی دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از یک شهروند در فضای مجازی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

 

 

 

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته که خانمی ۲۷ ساله است مشخص شد فردی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی قربانی پیامی با این عنوان که فردی ایرانی در انگلیس فوت شده و این فرد فرزندی ندارد و وصیت کرده ارثیه یک میلیون دلاری وی به مردم مستضعف سرزمینش برسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم به کلاهبرداری با ارسال تصاویری از چمدان حاوی یک میلیون دلار و ارسال تعدادی عکس از کیف و کفش‌های برند به عنوان هدیه، به این فرد اعتماد کرده و بابت هزینه‌های ارسال چمدان دلار از دبی به ایران و هزینه‌های ترخیص مرسوله طی ۳ مرحله مبلغ ۹۲۰ میلیون ریال به شماره حساب اعلامی فرد کلاهبردار منتقل ولی خبری از چمدان یک میلیون دلاری نشده و فرد کلاهبردار تماسش را پاسخگو نیست.

نگهبان بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از سرنخ‌های به جامانده حساب مقصد را بلافاصله شناسایی و مسدود و متهم را با نیابت قضائی در یکی از استان‌های غربی کشور ردزنی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به عودت تمامی وجوه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها