آخرین اخبار
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
بازدید:۱۴۷
صد آنلاین | مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت 15 میلیارد و 122 میلیون ریالی یک شرکت تجاری برای قاچاق حبوبات خبر داد.
کد خبر : ۸۸۷۱۸

به گزارش صد آنلاین ، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم حبوبات شامل عدس،ماش،لپه . غیره به ارزش یک میلیارد و 890 میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو رسیدگی شد.

 

 

 

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط حبوبات کشف شده شرکت متخلف را به پرداخت 11 میلیارد و 341 میلیون ریال جریمه نقدی و یک سال ممانعت از فعالیت تجاری شرکت محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، شعبه همچنین علاوه بر محکومیت شرکت، مدیرعامل آن را هم به پرداخت سه میلیارد و 780 میلیون ریال معادل 2 برابر ارزش ریالی کالا در مجموع به پرداخت 15 میلیارد و 122 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران گمرگ پلدشت محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه تریلی حامل بار گمرکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن 33466803-044 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها