آخرین اخبار
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
پرسپولیس در انتظار این اتفاق تکراری در قزوین
بازدید:۵۷
پرسپولیس برای دومین بار در این فصل در قزوین به زمین خواهد رفت.
کد خبر : ۸۸۶۷۴

پرسپولیس امروز در یک بازی بسیار مهم باید در قزوین به مصاف تیم خوب شمس آذر برود. دیداری که تاثیر زیادی در تعیین قهرمان این فصل دارد و پرسپولیسی‌ها برای ادامه صدرنشینی خود باید در این بازی برنده شوند.


این دومین حضور پرسپولیس در قزوین در این فصل خواهد بود. بازی رفت سرخ‌پوشان مقابل پیکان هم به دلیل آماده نبودن زمین دستگردی در قزوین برگزار شد و در آن بازی پرسپولیس با هت‌تریک زاهدی موفق شد ۳ بر یک از سد حریف خود عبور کند.

پیش از این هم پرسپولیس در زمانی که پیکان در این شهر حضور داشت ۳ بار در قزوین به میدان رفت و یک برد، یک باخت و یک تساوی به دست آورد. تساوی پرسپولیس در لیگ هشتم و در زمان سرمربی‌گری افشین پیروانی به دست آمد و دو دیدار دیگر هم در لیگ‌های نهم و دهم و در زمان مربی‌گری علی دایی ثبت شدند. دایی در لیگ نهم موفق شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را در قزوین شکست دهد ولی در فصل بعد شکست سنگین ۳ بر صفر را در این شهر مقابل پیکان متحمل شد.

حال باید دید دومین حضور پرسپولیس در این فصل در قزوین باز هم برای این تیم خاطره‌انگیز خواهد شد و سرخ‌پوشان باز هم به پیروزی می‌رسند یا این‌که شرایط طور دیگری برای قرمزها رقم خواهد خورد.

21025/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها