۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
بازدید:۱۳۴
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از بازداشت ۳ عامل درگیری و چاقوکشی در یک مرکز تجاری این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۸۸۳۶۳

به گزارش صد آنلاین ، طی وقوع فعل مجرمانه‌ای که جمعه شب در مرکز شهر قائمشهر رخ داده است، سرهنگ مهدی خادمی، فرمانده انتظامی شهرستان با اعلام این خبر، بیان کرد: شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و ضرب و جرح با سلاح سرد و چاقوکشی در یکی از مجتمع‌های تجاری خیابان ساری(خیابان کارگر) قائمشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

 

 

 

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، تعداد سه نفر مرد بعلت نامعلوم با یکدیگر درگیر و با چاقو همدیگر را به شدت مصدوم کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از دستگیری دو متهم در محل حادثه خبر داد و افزود: متهم دیگر این پرونده که قبل از حضور پلیس متواری شده بود با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در یکی از مراکز درمانی شهرستان بابل شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

سرهنگ خادمی افزود: برخلاف اخبار و شایعات در شبکه‌های اجتماعی معاند، تاکنون هیچگونه قتلی در شهرستان گزارش نشده است و این حادثه هیچ ارتباطی با مسابقات لیگ برتر فوتبال که شب گذشته بین دو تیم نساجی و استقلال در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شد، ندارد.

وی اظهار کرد: متهمان پس از مداوا برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

همچنین طی پرس‌وجو از شاهدان عینی و مرتبطین با این حادثه احتمال می‌رود ضاربان و مضروبان در کافه و قهوه‌خانه‌ای که در مرکز تجاری محل وقوع حادثه قرار دارد، از قبل حضور داشته و دلیل نزاع میان ایشان موضوعات شرط‌بندی بوده باشد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها