آخرین اخبار
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
بازدید:۳۰۴
صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سازمان‌یافته قاچاق ادوات موسیقی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال با همکاری پلیس امنیت اقتصادی فاتب خبر داد.
کد خبر : ۸۸۱۱۵
 

به گزارش صد آنلاین ، صبح امروز سرهنگ سید علی میراحمدی گفت: در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار کشور با اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان و پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ محرز شد یک باند سازمان یافته قاچاق کالا قصد انتقال مقادیر زیادی پیانو از استان بوشهر به مرکز کشور را دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات تخصصی و استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی، خودروی‌های شوتی که قصد انتقال این ادوات موسیقی را داشتند به همراه خودرو‌های راه پاک کن، اسکورت و انبار و خودروی مخصوص حمل و نقل، شناسایی و با تشکیل تیم‌های عملیاتی مشترک، ۷ خودروی شوتی، سه خودروی راه پاک کن و یک دستگاه خاور که قصد انتقال ادوات موسیقی و جابه جایی محموله‌های قاچاق به پایتخت، توقیف شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در بازرسی از خودرو‌های شوتی تعداد ۹۷ دستگاه پیانو فاقد مدارک لازم گمرکی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ میر احمدی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بنا بر نظر کارشناسان ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اذعان داشت: در این رابطه ۹ نفر راننده خودروی شوتی یک نفر گرداننده باند، یک نفر راننده خاور و یک نفر انبار دار دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر از همکاری پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده ایست که نشان دهنده همدلی و هم پوشانی در امر مبارزه با قاچاق است.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها