۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
بازدید:۳۱۶
صد آنلاین | رئیس اداره دامپزشکی اراک گفت: بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد غیر قابل مصرف در شهرستان اراک کشف و توقیف شد.
کد خبر : ۸۷۸۶۷
 

به گزارش صد آنلاین ، ابوالفضل حمزه لوییان ، با اشاره به کشف و توقیف فرآورده‌های دامی غیر بهداشتی اظهار داشت: دامپزشکی یکی‌از ارگان‌های تاثیرگذار جامعه در بحث زیرساختی است و محوری‌ترین فعالیت‌های دامپزشکی در حوزه نظارت بر بهداشت عمومی و امنیت غذایی مردم است در این راستا بازدیدهایی از مراکز تحت نظارت دامپزشکی داشته است.

 

 

 

 

 

وی افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده توسط همکاران اداره مل دامپزشکی در واحد نظارت این اداره که در روز های گذشته از مراکز تحت نظارت دامپزشکی صورت گرفت، مقدار 3 هزار و 800 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد فاقد شرایط بهداشتی کشف و توقیف شد.

رئیس اداره دامپزشکی اراک تصریح کرد: این فرآورده‌ها به دلیل عدم رعایت زنجیره سرد در هنگام نقل و انتقال توقیف شد که با دستور مراجع قضایی توسط کارشناسان دامپزشکی این شهرستان انجام نمونه برداری جهت انجام آزمایش‌های لازم انجام گرفت. 

حمزه‌لوئیان خاطرنشان کرد: همشهریان و مردم توجه داشته باشند، در هنگام خرید هر نوع فرآورده های خام دامی ضمن مراجعه به فروشگاه‌های مجاز عرضه حتما به سلامت ظاهری محصول، تاریخ تولید و انقضای درج شده توجه کافی داشته باشند. همچنین به سبب اهمیت بهداشت در فراورده‌های دامی، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به اداره‌کل دامپزشکی اطلاع دهند.

4561/ت

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
پدافند مرکز تهران فعال شلیک کرد | ویدئو