آخرین اخبار
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
بازدید:۱۱۵
صد انلاین | مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی، پنج سرنشین موتورلنج باری در مسیر دبی - آبادان از خطر غرق شدن نجات یافتند.
کد خبر : ۸۶۴۹۳

به گزارش صد انلاین ، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی، پنج سرنشین موتورلنج باری در مسیر دبی - آبادان از خطر غرق شدن نجات یافتند.

 

 

 

محمد شکیبی‌نسب در توضیح این خبر بیان کرد: پیرو اعلام اضطرار یک فروند شناور به مرکز فرعی جست‌وجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آبگرفتگی در محدوده جزیره خارگو به دلیل برخورد با صخره، پس از هماهنگی‌های لازم شناور ناجی ۹ به منطقه اعزام شد. وی افزود: شناور ناجی با رسیدن به موقعیت پنج سرنشین موتورلنج باری مسیر دبی - آبادان را تحویل گرفت و آنان را از خطر غرق نجات داد. مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: موتورلنج مضطر همچنان در وضعیت نیمه غرق قرار دارد و مالک آن در حال انجام فرایند‌های موردنیاز برای شناورسازی موتورلنج است. وی اظهار کرد: با توجه وزش باد‌های شدید جنوبی و تلاطم خلیج‌فارس تا پایان روز پنج‌شنبه، اجتناب از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های تفریحی و صیادی باید مورد توجه جدی دریانوردان قرار گیرد. شکیبی‌نسب یادآور شد: دریانوردان در صورت مواجه شدن با شرایط اضطرار دریایی باید در سریع‌ترین زمان با شماره تلفن ۱۵۵۰ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها