۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
بازدید:۲۴۱
صد انلاین | وقتی با چک و لگد وادارم کرد لباس هایم را در آورم و از من فیلم سیاه گرفت، تازه فهمیدم که چقدر اشتباه کردم. من هرگز نباید وارد رابطه دوستی نامتعارف می شدم....
کد خبر : ۸۶۳۶۴

به گزارش صد آنلاین ، ملیکا با ظاهری کاملا عادی طوری که مراقب رفتارش بود وارد اتاق مشاوره شد سعی در حفظ ظاهر و حفظ آرامش خود داشت اما نتوانست تلخی اتفاقی که بر وی رخ داده بود را پنهان کند.

 

 

 

 

 

رنگ و روی پریده و کبودی دور چشم حاکی از حال بد او داشت و خبر از درگیری میداد آرام نشست و به دیوار خیره شد به او گفتم هر وقت آماده صحبت بودی صحبت کن بعد از چند دقیقه لبخند تلخی زد و شروع به صحبت کرد من ملیکاهستم ۲۵ ساله هستم عکاسی میکنم در عروسی های مختلف که در باغها برگزار میشود به عنوان عکاس میروم و از مهمانها عکس میگیرم در واقع در آتلیه سیار کار میکنم یک هفته پیش مثل معمول اسنپ گرفتم که به مراسم برای عکاسی بروم.

راننده ظاهر معقولی داشت و تا به مقصد برسم با من شروع به صحبت کرد و از من خواست هر وقت خواستم اسنپ بگیرم به او زنگ بزنم در طی همان هفته دو بار دیگر نیز به ایشان زنگ زدم و اسنپ گرفتم ، هر سری برخورد معقول داشت تا اینکه این هفته او به من پیشنهاد دوستی داد و من با توجه به ظاهر معقول و رفتار شایسته او پذیرفتم او دو سال از من کوچکتر بود روز بعد که برای رفتن به مراسم از او خواستم که مرا برساند در راه گوشی من راگرفت و من مقاومت کردم و گوشیم را پس گرفتم گفت باید گوشیت را چک کنم و مخاطبینت را ببینم که من قبول نکردم و خواستم از ماشین پیاده شوم که سرعت ماشین را بالابرد و من نتوانستم از ماشین پیاده شوم به جای خلوت رفت و به قدری مرا کتک زد و با مشت بر سرم کوبید که گیج شدم و مرا وادار کرد که لباسهایم را در بیاورم و تا در خیابان برهنه بروم که من مقاومت کردم و به دست و پایش افتادم و التماس کردم که این کار را نکنم پذیرفت سپس به زور و تهدید نیت شیطانی اش را عملی کرد و از من فیلم سیاه گرفت و گفت اگر به کسی بگویم فیلم را انتشار میدهد و آبرویم را میریزد .

به قدری کتک زد مرا که دستم زخم شد بعد ابراز پشیمانی کرد و مرا به بیمارستان رساند که دستم را پانسمان کنند و حالا آمدم که شکایت کنم بلکه از طریق مراجع قضایی بتوانم فیلمی که از من گرفته را از گوشیش پاک کنم.

نگاه کارشناسی

 

دختر ۲۵ ساله با تحصیلات دیپلم و به شغل عکاسی مشغول است توسط راننده اسنپ اغفال گردیده و مورد آزار و اذیت جنسی و تجاوز قرار گرفته است راننده اسنپ در عرض یک هفته طرح دوستی با وی ریخته و وی را اغفال کرده و مورد ضرب و شتم و تهدید برای رسیدن به هدفش ارتباط جنسی قرار داده است و از وی فیلم گرفته است خانواده دختر از نظر اقتصادی در سطح متوسط میباشد ارتباط عاطفی بین اعضای خانواده کم است وی برای جبران این کمبود عاطفی با جنس مخالف ارتباط گرفته و با پسری آشنا شده که متاسفانه مورد اغفال متجاوز ازطرف پسر قرار گرفته است. تصمیم هیجانی و غیر عقلانی ، عدم مهارتهای لازم ارتباطی عدم آگاهی از مسائل مربوط به خود مراقبتی ازجمله علل مهم این بحران تلخ است همچنین عواملی چون؛

۱-عدم احساس خود ارزشمندی

۲ -احساس حقارت

۳ -نارسایی و کمبود شخصیتی

۴ -پایین بودن عزت نفس

و سایر عوامل مانند والدین سختگیر، عدم حمایت از طرف خانواده، رابطه عاطفی کمرنگ بین اعضای خانواده، عدم آموزش خود مراقبتی از دیگر عوامل گرایش این کیس به جنس مخالف و گرفتاری اوبه شمار می رود.

منبع: خبرفوری

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها