آخرین اخبار
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
بازدید:۱۶۱
صد آنلاین | شهردار تهران بخشی از اقدامات شهرداری تهران را تشریح کرد.
کد خبر : ۸۶۲۹

 علیرضا زاکانی شهردار تهران در رشته توئیتی بخشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته تشریح کرد.

 

متن این توئیت ها به شرح زیر است:  «ضمن تبریک‌ سال نو خدمت مردم عزیز برخی از اقدامات شهرداری در سالی که گذشت:  عملیات احداث اولین آزادراه تهران (شهید شوشتری) و بزرگراه شهید بروجردی و ادامه یادگار امام آغاز شد. 

 

۷ ایستگاه مترو، ۱۲ ورودی دوم ایستگاه ها، بزرگ ترین پایانه ی مترو در غرب آسیا راه اندازی و ۱۱ کیلومتر از خطوط ۶ و ۷ توسعه پیدا کرد. 

 

مطالعات خطوط ۸ تا ۱۱ انجام و قرارداد خط ۱۰ برقرار شد تا از بهار ۱۴۰۲ انشالله حفاری آن آغاز شود. ۷۰۰ اتوبوس بازسازی و نوسازی شد، ۲۵۰۰ تاکسی نوسازی، ۶۴۰ دستگاه اتوبوس و ۶۵۰ دستگاه ون نیز خریداری شد. عقد تفاهم برای احداث ۴۰۰ هزار مسکن و ساخت ۸۰ هزار واحد مسکونی در تهران شروع شد.  ۹ مرکز یاورشهر برای پذیرش و بازپروری ۵۰۰۰ معتاد متجاهر افتتاح و ۱۵۰۰۰ زن سرپرست خانوار نیز شاغل شدند.  در این بین ۱۵۰۰ هکتار هم به کمربند سبز تهران اضافه گردید و بوستان های منطقه ای و فرامنطقه ای جدید نیز ساخته شد. 

 

تعداد پروانه های ساختمانی نسبت به سال گذشته ۳۰۰۰ عدد افزایش داشته و عمده آن ها در مناطق جنوبی و در بافت فرسوده رقم خورده است. 

 

در خصوص بدهی ها نیز ۲۶۰۰ میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران سال های گذشته و ۷ هزار میلیارد تومان از بدهی شهرداری تهران تسویه شد.  امسال که نام مهار تورم و رشد تولید نام گرفته شاهد تشدید خدمات مدیریت شهری در شهر تهران خواهیم بود. ان شا الله.  انتهای پیام

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها