آخرین اخبار
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
بازدید:۷۳۸
صد آنلاین | فرمانده یگان ویژه پاسداران استان خراسان جنوبی از بازگشت دختربچه گمشده به آغوش گرم خانواده با تلاش و وظیفه شناسی مامور واحد گشت یگان ویژه پاسداران خبر داد.
کد خبر : ۸۶۲۸۱

به گزارش صد آنلاین ،  فرمانده یگان ویژه پاسداران استان خراسان جنوبی از بازگشت دختربچه گمشده به آغوش گرم خانواده با تلاش و وظیفه شناسی مامور واحد گشت یگان ویژه پاسداران خبر داد.

 

 

 

 

 

سرهنگ حسن خضری  فرمانده یگان ویژه پاسداران استان خراسان جنوبی از بازگشت دختربچه گمشده به آغوش خانواده خبر داد و اظهار کرد: دختربچه خردسالی عصر روز گذشته در حالت گریان و با نگرانی و اضطراب به کارکنان واحد گشت مستقر در سه راه اسدی بیرجند مراجعه و اعلام کرد خانوده اش را در شلوغی بازار گم کرده است.  وی افزود: این مامور یگان ویژه پاسداران ضمن دعوت به آرامش کودک با وظیفه شناسی و احساس مسئولیت جستجو را برای پیدا کردن خانواده وی انجام که سرانجام پس از 1 ساعت جستجو و پیگیری صورت گرفته والدین این کودک پیدا و کودک گمشده به آغوش گرم خانواده بازگردانده شد. فرمانده یگان ویژه پاسداران استان خراسان جنوبی با اشاره به این که خانواده دختر بچه گمشده از مأموران یگان ویژه تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی کردند، توصیه کرد: شهروندان به فرزندان خود یاد بدهند که امن ترین مکان و مطمئن ترین دستان برای اعتماد در هر جا و هر زمان مأموران پلیس هستند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها