۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
بازدید:۳۳۲
صد انلاین | سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 سارقان اماکن خصوصی که از کارگاهی سرقت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر : ۸۶۰۱۹

 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ رسول بهرامی گفت: شهروندی با مراجعه به کلانتری 159 بیسیم اظهار داشت شب گذشته سارقان با تخریب قفل و ورود به کارگاه تولیدی اقدام به سرقت تولیدات کارگاه و ابزار کار به ارزش مالی حدود 5 میلیارد ریال کرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

وی افزود: در بررسی‌ها فیلم‌های استخراج شده از دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه دو سارق 37 و 35 ساله سابقه‌دار که با مشارکت یکدیگر اقدام به سرقت از کارگاه کرده بودند، شناسایی شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با هماهمنگی‌های قضائی تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام شد و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، اجناس به سرقت رفته از کارگاه کشف شد و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رسول بهرامی با تکمیل تحقیقات پلیسی به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر امکان سرقت را به حداقل برسانند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها