آخرین اخبار
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
مرحله استانی المپیاد ورزشی بازنشستگان صندوق فولاد در مازندارن آغاز می شود
بازدید:۴۲۴
صد آنلاین | پیشکسوتان بازنشسته ضمن ابراز خرسندی فراوان از برگزاری المپیاد ورزشی از این اقدام صندوق استقبال و حمایت و آمادگی خود را برای هر گونه کمکی در این خصوص ابراز نمودند.
کد خبر : ۸۵۷۸۸

به گزارش صد آنلاین ، پیشکسوتان بازنشسته ضمن ابراز خرسندی فراوان از برگزاری المپیاد ورزشی از این اقدام صندوق استقبال و حمایت و آمادگی خود را برای هر گونه کمکی در این خصوص ابراز نمودند.

 

 

 


هیاتی از صندوق بازنشستگی فولاد جهت ارزیابی آمادگی امور بازنشستگی مازندران برای برگزاری المپیاد ورزشی به این استان سفر کرد.

 

 

 در جلسه که با حضور بازنشستگان پیشکسوت ورزشی، اعضای کانون بازنشستگان البرز مرکزی و رئیس امور بازنشستگی مازندران برگزار شد، آخرین تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه مطلوب تر نخستین المپیاد ورزشی بازنشستگان صندوق فولاد مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این جلسه سه ساعته، شماری از بازنشستگان پیشکسوت ورزشی صندوق که در رشته هایی همچون کشتی و بوکس دارای عناوین قهرمانی هستند در سخنانی ضمن ابراز خرسندی فراوان از برگزاری المپیاد ورزشی از این اقدام صندوق استقبال و حمایت و آمادگی خود را برای هر گونه کمکی در این خصوص ابراز نمودند.

 

شوکت آزادی نایب رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان البرز مرکزی نیز ضمن حمایت از برگزاری المپیاد ورزشی، این اقدام را گامی مهم در ارتقای سلامت جسمی و روحیه امید میان بازنشستگان عنوان کرد.

 

 

نوروزی مسئول برگزاری المپیاد ورزشی نیز در سخنانی گفت: صندوق فولاد تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این المپیاد به بهترین شکل ممکن برگزار شود. وی، برگزاری المپیاد ورزشی را فرصتی برای شناسایی پیشکسوتان قهرمان بازنشسته عنوان کرد و گفت: باعث افتخار ماست که قهرمانانی در سطح جهانی داریم که سالهاست گمنام بوده اند و این المپیاد فرصت خوبی برای قدردانی از آنهاست.

 

 

حسین مقامی کارشناس و نماینده اداره ورزش صندوق و داور و پیشکسوت سرشناس ورزشی نیز در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع قهرمانان بازنشسته پیشکسوت گفت: انشاالله با کمک و یاری بازنشستگان پیشکسوت این المپیاد به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

 

اصغر عالیشاه رئیس امور بازنشستگی مازندران نیز در سخنانی بر آمادگی کامل امور بازنشستگی مازندران برای کمک به برگزاری المپیاد تاکید کرد.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها