آخرین اخبار
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
بازدید:۴۲۵
صد آنلاین | شکایت پدرزن از داماد به خاطر مرگ مشکوک دخترش، مرد جوان را راهی بازداشتگاه پلیس آگاهی کرد تا تحقیقات جنایی حقیقت ماجرا را فاش کند.
کد خبر : ۸۵۷۵۵

 

به گزارش صد آنلاین ، پرونده این مرگ از چند روز پیش در شعبه اول دادیاری دادسرای امور جنایی تهران مطرح است و همسر زن فوت شده مدعی است  همسرش خودکشی کرده است، اما پدر این زن، داماد خود را متهم به دست داشتن در مرگ دخترش می‌کند.

 

این مرد با طرح شکایتی در دادسرای جنایی به دادیار شعبه اول گفت: من از دامادم شکایت دارم، او و دخترم 10 سال قبل ازدواج کردند. چند روز قبل دامادم خبر بدحالی دخترم را داد و وقتی به خانه آنها رسیدم اورژانس و پلیس هم رسیده بود و به من گفتند دخترم مرده است. او از لحاظ روحی و روانی مشکل نداشت و قرص نمی‌خورد. فکر می‌کنم دامادم بلایی سرش آورده و در مرگش نقش دارد.

به این ترتیب داماد بازداشت شد تا ادعای پدر زنش مورد بررسی قرار گیرد.

مرد بازداشت شده در مورد ادعای پدر زن خود گفت: من در این اتفاق نقش ندارم، ما 10 سال است ازدواج کرده‌ایم و بچه نداریم چند وقتی بود که همسرم گوشه گیر، افسره  و ناخوش شده بود که من به او می‌گفتم دکتر برو، اما اهمیت نمی‌داد. قبل از این هم چند بار اقدام به خودکشی کرده بود اما او را نجات داده بودم. این بار سر کار بودم و دیر رسیدم .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها