آخرین اخبار
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۰
بازدید:۱۶۴
صد آنلاین | تحقیقات در مورد مردی که همسرش مدعی بود سکته کرده است، فاش کرد او بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان باخته است.
کد خبر : ۸۵۰۶۳

 

به گزارش صد آنلاین ، مرگ این مرد به نام اسماعیل اردیبهشت سال گذشته گزارش شد؛ اما خانواده متوفی به تازگی از عروس خود شکایت و او را به دست داشتن در مرگ پسرشان متهم کرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همسر اسماعیل در زمان فوت شوهرش در تحقیقات گفت: من و همسرم 16 سال است که با هم ازدواج کرده‌ایم و یک بچه 13 ساله داریم. زندگی خوبی داشتیم و هر دو شاغل بودیم. روز حادثه من و همسرم سوار ماشین خودمان بودیم. شوهرم پشت فرمان بود که ناگهان نفسش بند آمد و حالش بد شد. گمان کردم سکته کرده و به هر ترتیبی بود از صندلی شاگرد، فرمان را کنترل کردم تا تصادف نکیم. بعد از توقف، فوری به اورژانس تهران زنگ زدم و وقتی امدادگران اورژانس رسیدند، گفتند شوهرم فوت شده است.

در پی اظهارات این زن، خانواده اسماعیل درخواست کردند جسد فرزندشان برای تحقیقات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شود. آنها در تحقیقات گفتند: پسر ما سالم بود و بیماری یا مشکل بدنی نداشت که اینطور ناگهانی فوت شود.

به این ترتیب با توجه به درخواست اولیای دم مرد فوت شده دستور کالبد شکافی از سوی بازپرس جنایی صادر شد.

در نتیجه معاینات دقیق کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شد اسماعیل بر اثر مسمومیت با قرص برنج فوت کرده است. در ادامه خانواده متوفی علام کردند: ما به عروس‌مان مشکوک هستیم و از او شکایت داریم.

با این شکایت اولیای دم، عروس خانواده بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: من و همسرم با هم مشکلی نداشتیم. نمی‌دانم شوهرم قرص برنج را چطو و از کجا آورد و خورد.

در حال حاضر تحقیقات در مورد علت و نحوه مصرف قرص برنج از سوی مرد میانسال به دستور بازپرس پرونده ادامه دارد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها