آخرین اخبار
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
بازدید:۱۳۸
صد آنلاین | رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با تلاش و کوشش رئیس دادگستری دزفول و اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف اولیا دم پس از ۲۳ سال از قصاص صرف نظر کردند.
کد خبر : ۸۵۰۰۰

به گزارش صد آنلاین ،  رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با تلاش و کوشش رئیس دادگستری دزفول و اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف اولیا دم پس از ۲۳ سال از قصاص صرف نظر کردند.

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان اظهار کرد: با تلاش های اعضای شورای حل اختلاف اولیا دم پس از ۲۳ سال از قصاص گذشت کردند و زندگی دوباره به محکوم بخشیدند و این پرونده منتهی به صلح و سازش شد.  رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان ضمن تقدیر از اولیا دم جهت رضایت از تلاش‌های اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف و ستاد صبر شهرستان دزفول در حل و فصل این پرونده، شورای حل اختلاف را ظرفیتی بی نظیر در تحقق سند تحول و تعالی قضایی دانست و بیان کرد: شورای حل اختلاف یکی از دستاورد‌های ارزشمند و اثر گذار انقلاب اسلامی در رفع خصومت‌ها و دعاوی بین مردم است و همواره این نهاد در جامعه موفقیت‌های روز افزون دارد و جایگاه آن نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده است. 

 

 

 

 

4561/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها