۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
بازدید:۳۸۱
سروش رفیعی از هواداران پرسپولیس بابت اخراجش معذرت خواهی کرد.
کد خبر : ۸۴۹۸۰

سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس بعد از بازی مقابل نساجی درباره اخراجش گفت: اخراج شدم دیگر چه صحبتی کنم. یک کارت زرد گرفتم و بعد یک کارت زرد دیگر گرفتم و بعد داور کارت قرمز داد و از بازی اخراج شدم.


او با خنده ادامه داد: شوخی کردم خب دوتا زرد گرفتم و اخراج شدم. بازی خیلی خوب بود. اول می‌خواهم به تیم خوب و دوست داشتنی نساجی، بازیکنان خوب و کادرفنی عالی و هواداران بی‌نظیر قائمشهر خداقوت بگویم‌. واقعا از تمام وجودم و از صمیم قلب امیدوارم که شرایط‌شان در این چند بازی جوری بشود که به یک مرحله و موقعیت امن برسند و امیدوارم نساجی دوست داشتنی همیشه در لیگ‌مان باشند.

سروش ادامه داد: بازی خیلی بازی خوبی بود و ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم‌. در نیمه اول شرایط خوبی داشتیم و با توجه به آنالیزی که کرده بودیم توانستیم توپ‌های خوبی را از پرس بازیکنان نساجی دربیاوریم و موقعیت‌های خوبی داشته باشیم. می‌توانستیم به گل‌های دوم و سوم هم برسیم که متاسفانه نشد. در نیمه دوم در یک صحنه که برای من کمتر پیش آمده، اشتباهی کردم و سعی کردم خودم را نگهدارم ولی خب برخورد داشتم‌.

او در مورد داوری گفت: درمورد کارت‌ها فقط می‌توانم به نظر آقای بنیادی‌فر احترام بگذارم. نکته‌ای که برایم مهم است این است که اول از رفقا و کادرفنی‌مان که می‌دانم در آن چند دقیقه تحت فشار رفتند، عذرخواهی می‌کنم. تقریبا ۴۵، ۵۰ دقیقه از بازی مانده بود. این بازی بزرگی تیم ما را نشان داد که وقتی ده نفره می‌شویم و گل می‌خوریم، باز هم روحیه برد را داریم و می‌توانیم گل بزنیم‌. یک عذرخواهی صمیمانه و مخصوص دارم برای همه هواداران‌مان می‌دانم که چقدر پشت تلوزیون بازی را دیدن سخت است و چه استرسی دارند و واقعا بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنم. فکر می‌کنم در این مرحله مهمترین بحث این بود که ما ۳ امتیاز را گرفتیم. امیدوارم که بتوانم در بازی‌های بعد عملکردم به شکل و گونه‌ای باشد که این اشتباه را از ذهن هواداران پاک کنم.

21458/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها