آخرین اخبار
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
بازدید:۱۳۷۸
صد آنلاین | تحقیقات پلیسی و قضایی از سه زنی که با وجود شواهد و مدارک مستدل علیه خود سرقت 130 گرم طلا در بازار تهران را انگار می‌کنند، ادامه دارد.
کد خبر : ۸۴۹۰۵

 

به گزارش صد آنلاین ، این سه زن که دو نفر از آنها خواهر هستند و نفر سوم هم یکی فامیل آنها است به دستور بازپرس تقی‌زاده از شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت در بازداشت هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگیری این سه زن زمانی در دستور کار ماموران پلییس پایتخت قرار گفت که مردی اواخر اسفند سال گذشته با مراجعه به دادسرای سرقت از سرقت 130 گرم طلایی که همراهش بود، شکایت کرد.

مالباخته در توضیح شکایت خود گفت: آخرین روزهای اسفند چک داشتم. ماشین خریده و پول کم آورده بودم. با همسرم صحبت کردم و قرار شد 130 گرم از طلاهای او را بفروشم تا بتوانم چک ماشین را پاس کنم. صبح امروز طلاها را در کیفم گذاشتم و به بازار رفتم تا قیمت بگیرم و به بهترین قیمت بفروشم. بعد از پرس‌وجو از سه طلافروشی، می‌خواستم به مغازه چهارم بروم که از شلوغی رد شدم و همان لحظه احساس کردم یکی چیزی از من برداشت؛ اما فکر کردم اشتباه می‌کنم. به مغازه چهارم که رسیدم دست را در کیفم کردم و دیدم طلاها نیست.

با طرح این شکایت گروهی از ماموران پلیس اداره آگاهی مسئول تحقیق شدند و با بررسی مسیر مرد و بازبینی فیلم‌ مغازه‌هایی که او رفته بود مشخص شد سه زن طلاهای او را سرقت کرده‌اند.

تصاویر دوربین‌ها حکایت از آن داشت که آنها از همان مغازه اول شاکی را زیر نظر داشتند. در مغازه سوم یکی از آنها به بهانه قیمت گرفتن وارد مغازه شده بود تا از ارزشمند بودن طلاها مطمئن شود و در نهایت هم در تصاویر دیده شد که یکی از آنها زیپ کیف مرد را باز و دیگری 130 گرم طلا را سرقت کرد.

با توجه به شگردی که سه زن به کار برده بودند ماموران شک نداشتند که آنها سابقه‌دار هستند به همین دلیل تحقیقات در مورد مجرمان سابقه‌دار را ادامه دادند تا اینکه مشخص شد دو نفر از آنها خواهر هستند و نفر سوم هم فامیل آنها است که سوابقشان به جیب‌بری و سرقت در بی آرتی و جاهای شلوغ مربوط است. به این ترتیب تحقیقات پلیس برای دستگیری این سه متهم ادامه داشت تا اینکه مشخص شد دو خواهر به تازگی در کرج هنگام جیب‌بری در اتوبوس دستگیر شده‌اند. همچنین معلوم شد همدستشان هم در  قم به اتهامی مشابه بازداشت شده است. پس از آن بود که هر سه متهم به تهران انتقال یافتند؛ اما با وجود شواهد و دلایل علیه خود همچنان منکر اتهام وارده هستند به همین دلیل تحقیقات از این سه زن سابقه‌دار ادامه دارد .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها