آخرین اخبار
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
بازدید:۵۶۹
صد آنلاین | مشاور معاون امور رفاهی وزیر تعاون با بیان این که طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد،‌گفت: در سه مرحله فجرانه ۱۴۲ میلیون بسته غذایی سر سفره مردم قرار گرفت.
کد خبر : ۸۴۸۴۳

به گزارش صد آنلاین ، سید رضا یحیوی مشاور معاون امور رفاهی وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی،‌ نوبت سوم طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و برای ادامه این طرح یا برگشت به روال قبلی کالابرگ یا روش دیگر هنوز تصمیم‌گیری نشده است و در این مورد باید در سطح هیات دولت تصمیم‌گیری شود.

 

 

 

 

 

 

مشاور امور رفاهی خاطرنشان کرد،‌ دولت تا کنون در قالب اجرای سه ماه طرح فجرانه کالابرک الکترونیک ۲۸ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم نیز ۸۴ هزار میلیارد تومان بوده است و در این زمینه تا کنون ۱۴۲ میلیون بسته غذایی بر سر سفره مردم قرار گرفته و شرایط ایجاد امنیت غذایی در ۷ دهک پائین درآمدی جامعه را فراهم کرده است.

یحیوی گفت: ظرف چند روز آینده در مورد طرح کالابرگ فجرانه در دولت تصمیم‌گیری می‌شود.

در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالای خوراکی شامل (گوشت قرمز،‌ مرغ، تخم مرغ، شیر،‌ماست،‌پنیر،‌ برنج،‌ روغن،‌حبوبات،‌ماکارونی،‌قند و شکر) با یارانه تشویقی ۲۲۰ هزا رتومان برای هر نفر یارانه بگیر در ۷ دهک کم درآمد اختصاص می‌یابد که باعث ایجاد امنیت غذایی در خانوارها شده است.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها