آخرین اخبار
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
بازدید:۱۱۱
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که به دلیل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان های اطراف ماهدشت به آتش کشیده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : ۸۴۸۳۸

به گزارش صد آنلاین ،  رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که به دلیل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان های اطراف ماهدشت به آتش کشیده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

 

 

 

 

 

سرهنگ حکمت اله شجاعی در این خصوص بیان داشت: در پی کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان های اطراف منطقه ماهدشت توسط عوامل انتظامی، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان محول شد.  وی افزود: پس از بررسی های فنی پلیسی صورت گرفته هویت مقتول شناسایی و برابر تحقیقات مشخص شد که نامبرده دارای اختلافات گسترده با همسرش بوده که متهم به پلیس آگاهی دعوت و با مشاهده مستندات فنی گردآوری شده چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و عنوان کرد که به دلیل اختلاف با همسرش او را ابتدا خفه کرده و سپس جسدش را به آتش کشیده که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی ارسال شد. رئیس پلیس آگاهی البرز در انتها خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از اختلافات خانوادگی با مراجعه به مراکز مشاوره و مددکاری قابل حل بوده و از وقوع حوادث تلخ مشابه پیشگیری می کند

 

 

 

4561/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها