آخرین اخبار
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
بازدید:۸۹۸
صد آنلاین | رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ال90 در بلوار شهدای گمنام شهرستان رشت و جان‌باختن یک تن و مصدومیت دو نفر خبر داد.
کد خبر : ۸۴۵۹۷

به گزارش صد آنلاین ،  سرهنگ "امیر طالبی" در گفت‌وگویی در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصادف منجر به فوت یک نفر در بلوار شهدای گمنام شهرستان رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری ال90 در مسیر مخالف با 2 دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو چانگان در حال حرکت برخورد کرده است، افزود: متاسفانه در این حادثه راننده 40 ساله یکی از خودروهای پراید در دم جان باخت و 2 سرنشین دیگر آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به مجروحیت راننده ال90، گفت: کارشناسان علت تصادف را عدم توانایی راننده ال90 در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و با توجه به جلو رانندگی کرده تا از بروز تصادفات ناگوار جلوگیری شود.

 

 

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها