آخرین اخبار
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
ویدیو / شکوفه های بهاری در مسیر پیاده روی دشت هویچ
بازدید:۴۱۷۳
صد آنلاین | برای پایتخت‌نشینان تجربه روزی به دور از هوای آلوده و سرو‌صدا و ترافیک شهری موهبتی بزرگ به حساب می‌رود. از‌همین‌رو جاذبه‌های طبیعی اطراف پایتخت از اهمیت زیادی برخوردار هستند و همیشه طرفداران زیادی داشته اند. دشت هویج که به آن دشت گرچال نیز گفته می‌شود، یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری تهران است و با فضایی دل‌انگیز در نزدیکی روستای افجه قرار دارد.
کد خبر : ۸۴۳۹۶

به گزارش صد آنلاین ، برای پایتخت‌نشینان تجربه روزی به دور از هوای آلوده و سرو‌صدا و ترافیک شهری موهبتی بزرگ به حساب می‌رود. از‌همین‌رو جاذبه‌های طبیعی اطراف پایتخت از اهمیت زیادی برخوردار هستند و همیشه طرفداران زیادی داشته اند. دشت هویج که به آن دشت گرچال نیز گفته می‌شود، یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری تهران است و با فضایی دل‌انگیز در نزدیکی روستای افجه قرار دارد.

 

 

 

ویدیو /  بهاری زیبا در دشت هویچ
دشت هویج در ارتفاع دو هزار و ۴۰۰ متری از سطح دریا و در بالادست مرکز روستای افجه، ناحیه گلندوک و لواسان قرار دارد. از ارتفاعات دشت، قله دماوند قابل‌مشاهده است. اگر ساکن تهران یا شهر‌های اطراف پایتخت هستید، دشت هویج یکی از بهترین گزینه‌های یک گردشگری یک‌روزه به شمار می‌رود. کافی است خودتان را به لشگرک برسانید و از پیچ تند قوچک بگذرید تا به لواسان و افجه برسید. دشت زیبای هویج در این منطقه انتظار شما را می‌کشد.

 

 

 

 

دشت هویج کجاست؟
دشت هویج در شهرستان شمیرانات، شهر لواسان، روستای افجه قرار دارد. این منطقه با فاصله کمی در اطراف تهران واقع شده است.

نویسنده:
آمنه سنجاقی
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها