آخرین اخبار
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
بازدید:۳۳۳۲
صد آنلاین | مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: یک نوجوان ۱۶ ساله براثر سقوط در کوه‌های منطقه روستای جوینان قمصر جان باخت.
کد خبر : ۸۴۳۴۰

به گزارش صد آنلاین ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: یک نوجوان ۱۶ ساله براثر سقوط در کوه‌های منطقه روستای جوینان قمصر جان باخت.

 

 

 

 

 

سیدمصطفی محتشمیان روز شنبه افزود: ساعت ۲۱:۰۶ شب گذشته ۱۴ اردیبهشت در پی تماس به سازمان آتش نشانی مبنی بر مفقود شدن نوجوانی در کوه های منطقه جوینان قمصر ۲ تیم از این سازمان به محل اعزام شدند. وی اظهار کرد:متاسفانه در عملیات جستجوی پنج ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد. مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد:ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز بود که تیم های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین کوه منطقه جوینان قمصر، فرد را پیدا می کنند ، شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است‌ محتشمیان گفت:با توجه به اینکه کوهنوردی شرایط و تجهیزات خاص خود را دارد ، شهروندان هرگز بدون تجهیزات مناسب، همسفر ورزیده یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاع نکنند و به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها