آخرین اخبار
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
قحطی مانتوی بلند در تهران!
بازدید:۴۳۹
صد آنلاین | این روزها اگر راهتان به یکی از پاساژها و مراکز خرید مانتو در تهران بیفتد، دیگر خبری از مانتوی بلند و دکمه‌دار نیست! خبرنگار تبیان به عنوان خریدار به دو پاساژ بزرگ و شناخته شده در غرب تهران برای خرید مانتوی بلند رفت. نتیجه عجیب بود!
کد خبر : ۸۴۰۷۸

به گزارش صد آنلاین ، این روز‌ها اگر راهتان به یکی از پاساژ‌ها و مراکز خرید مانتو در تهران بیفتد، دیگر خبری از مانتوی بلند و دکمه‌دار نیست!

 

 

 

قحطی مانتوی بلند در تهران!



خبرنگار تبیان به عنوان خریدار به دو پاساژ بزرگ و شناخته شده در غرب تهران برای خرید مانتوی بلند رفت. نتیجه عجیب بود! روی هم ۵ طبقه و بیشتر از ۱۵ مغازه را سر زدیم، اما حتی یک مانتوی معمولی بلند که دکمه داشته باشد و آستین‌هایش هم کوتاه نباشد را پیدا نکردیم!

به گفته مغازه‌دار‌ها امسال مانتو کُتی روی بورس است! دقیقا همان کُت‌هایی که روزگاری برای مهمانی‌های زنانه استفاده می‌شد.

وقتی از فروشنده پیگیر مانتوی بلند و دکمه‌دار شدیم و نداشتند، جواب همه‌شان یکی بود: «همیناست، وقتی چیزی پیدا نشه، همه مجبورن اینا رو بپوشن!» سال‌هاست از مافیای لباس در کشور حرف زده می‌شود، اما کسی به ماجرای آن‌ها ورود نمی‌کند، آن‌هایی که لباس‌هایی را روی بورس می‌آورند، برایش تبلیغ می‌کنند و آنقدر دامنه این کار رشد می‌کند تا به مد تبدیل شود.

این روز‌ها که مساله حجاب در کشور یکی از موضوعات اصلی است، همان‌طور که نوک پیکان را سمت آن‌هایی که پوشش نامناسب دارند، می‌گیریم؛ لازم است نگاهی به مغازه‌ها و مجموعه‌های تولید لباس هم بیندازیم، آن‌هایی که این لباس‌ها را تولید می‌کنند، به بازار می‌فرستند و با اشباع بیش از اندازه، باعث می‌شوند خریدار که از ابتدا مشتری این پوشش نبودند هم «مجبور» به خریدن آن‌ها شوند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها