آخرین اخبار
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
بازدید مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد از نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ / نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی
بازدید:۵۱۴
صد آنلاین | سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با حضور در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ضمن بازدید از غرفه شرکت های سنگ آهن مرکزی ایران ، شرکت دخانیات و شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید کرد. وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت : نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی برای پیشرفت اقتصادی کشورمان یک امر ضروری به حساب می آید و باید از برگزاری این نمایشگاه ها شرکت های ایرانی و به خصوص شرکت های اقتصادی صندوق بازنشستگی فولاد برای ورود به بازارهای جهانی و استفاده همزمان از تجارب جدید جهانی در حوزه فولاد ، معدن و زغالسنگ و گردشگری وتوریسم سلامت استفاده نمایند.
کد خبر : ۸۳۹۷۹

نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با سخنرانی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه، آغاز به کار کرد.

 


به گزارش صد آنلاین ، سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با حضور در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از غرفه شرکت های سنگ آهن مرکزی ایران ، شرکت دخانیات ، شرکت فولاد آلیاژی ایران و شرکت ذوب آهن بازدید کرد.

 

بازدید مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد از نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد همچنین از سالن های تخصصی این نمایشگاه در بخش فولاد ، معدن ، صنایع غذایی و صنایع دارویی بازدید و از نزدیک با شرکت های حاضر در این نمایشگاه دیدار و گفتگو کرد.

 

بازدید مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد از نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ / نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی

 

سید حجت کاظمی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت : نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی برای پیشرفت اقتصادی کشورمان یک امر ضروری به حساب می آید و باید از برگزاری این نمایشگاه ها شرکت های ایرانی و به خصوص شرکت های اقتصادی صندوق بازنشستگی فولاد برای ورود به بازارهای جهانی و استفاده همزمان از تجارب جدید جهانی در حوزه فولاد ، معدن و زغالسنگ و گردشگری وتوریسم سلامت استفاده نمایند.

 

در این نمایشگاه معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گزارش جداگانه ای به مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ارائه کردند.

 

بازدید مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد از نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

 


گفتنی است در این نمایشگاه شرکت‌ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا، حضور داشته و اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

 

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه شده است.

 

این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان است.

 

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در ۱۷ سالن نمایشگاهی در متراژ ۵۰ هزار متر با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حال برگزاری است .

 

در این نمایشگاه امکاناتی از جمله هماهنگی جلسات اختصاصی بی تو بی بین بازدیدکننـدگان خارجـی و شرکت‌های ایرانــی، گردهمایی‌های صنعت محور با بازدیدکنندگان خارجی، تورهای تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، برگزاری وبینارهای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، برگــزاری وبینارهــای تخصصی، معرفی دسته محصولات منتخب ایـران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع غذایی، انتشار گزارش‌های تخصصی، معرفی محصولات منتخب صنایـع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره در طول برگزاری نمایشگاه، دسترسی به نرم افزار اختصاصی، دسترسی به مترجم و سایر موارد ارائه شده است .

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها