۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۸
بازدید:۵۷۸
صد آنلاین | مردی برادرش را به طراحی نقشه ربودن و گروگانگیری یکماهه خود متهم کرد.
کد خبر : ۸۳۸۶۳

 

به گزارش صد آنلیان ،‌ این رد که کریم نام دارد، اولین بار آخرین روزهای سال گذشته به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد تا در مورد ربوده شدن و گروگانگیری یکماهه خود خبر دهد.

 

این مرد 37 ساله به  بازپرس عظیم سهرابی گفت: من را در حالی که نیمه جان بودم کنار اتوبانی در اطراف کرج پیدا کردند و برای درمان به بیمارستان برند. وقتی حالم بهتر شد از بیمارستان مرخص شدم و الان هم برای شکایت به دادسرای جنایی آمده‌ام.

مرد جوان در مورد دلیل شکایت خود گفت: یک روز در جنوب تهران در حال تردد بودم که یک خودرو پژو جلوی من پیچید. سرنشینان آن به سرعت پیاده شدند و با تهدید و زور مرا سوار ماشین کردند و شروع به کتک زدنم کردند به نحوی که تقریبا بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم دیدم در یک باغ هستم. آن مردها دست و پای من را بسته بودند. اول نمی‌دانستم اصلا چرا مرا با خود برده‌اند، ولی بعد فهمیدم من گروگان آنها هستم و برای آزادی‌ام 10 میلیارد تومان از خودم طلب کردند. یکماه در اسارت آنها بودم و در نهایت به مبلغی کمتر راضی شدند. بعد هم با گرفتم 100 میلیون تومان رهایم کردند. اما قبل از رها کردنم هم حسابی کتکم زدند و نیمه جان شده بودم که مرا در کنار اتوبان انداختند و فرار کردند. بعد مردم من را پیدا کردند و به بیمارستان بردند.

با طرح این شکایت تحقیقات برای شناسایی آدم‌ربایان که شاکی تعداد آنها را چهار نفر اعلام کرده بود آغاز شد. در حالی که تحقیقات در خصوص این شکایت ادامه داشت، کریم در روزهای اخیر شاکی بار دیگر به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد. او این بار گفت: می‌خواهم یک مظنون معرفی کنم. گمان می‌کنم برادرم پشت پرده ربودن و گروگانگیری یکماهه من باشد.

او توضیح داد : چند روز قبل به خانه یکی از اقواممان رفته بودم. او از جریان ربوده شدن من خبر داشت و در مود ماجرا و نحوه آن پرسید. بعد هم در مورد شکایتم و اینکه آیا به کسی مظنون هستم یا نه سوال کرد. گفتم نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده است. آن فامیلمان گفت طراح این ماجراها برادرت بود و به او پیشنهاد داده بود در این کار مشارکت کند. به همین دلیل فکر می‌کنم ماجرا زیر سر برادرم باشد، البته من با برادرم اختلاف حساب 10 میلیاردی سر خرید ملک دارم و او مدعی است که من پول او را نداده‌ام.

بازپرس سهرابی با شنیدن این اظهارات جدید شاکی دستور تحقیق از برادر شاکی را صادر کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها