آخرین اخبار
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
بازدید:۵۸۸
صد آنلاین | رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارق زورگیر با کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان با زاغ‌زنی و انتخاب سوژه از آنان تلفن همراه آیفون سرقت می‌کردند.
کد خبر : ۸۳۸۱۱

 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ علی قاسم‌پور اظهار داشت: با وقوع چند فقره زورگیری در شمال تهران توسط دو موتورسوار رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

وی افزود: تحقیقات اولیه ماموران حاکی از آن بود که متهمان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت هوندا پس از زاغ‌زنی و سوژه‌یابی با تهدید سلاح سرد تلفن همراه آیفون مالباختگان را سرقت می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی پلیسی از سوی ماموران اظهار داشت: در ادامه پس از دریافت مشخصات ظاهری متهمان گشت‌زنی‌های هدفمند در نقاط مختلف شمال تهران آغاز تا اینکه روز گذشته ماموران کلانتری موفق به شناسایی موتورسواران حین سرقت از شهروندی شدند.

سرهنگ قاسم‌پور با اشاره به توقیف موتورسیکلت متهمان و کشف سه دستگاه تلفن همراه آیفون از متهمان گفت: هر دو متهم در تحقیقات تکمیلی به ۱۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر در شمال تهران اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالباختگان شناسایی و تلاش‌ها برای شناسایی مالخران اموال سرقتی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟