۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
بازدید:۱۳۰۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: با هوشیاری مأموران کلانتری نواب‌صفوی مشهد، متهم به سرقت ۲میلیارد طلا در ورامین، به دام افتاد.
کد خبر : ۸۳۳۹۳

 

به گزارش صد انلاین ، سرهنگ عبدالرضا خجسته در خصوص سرقت دومیلیاردی طلا اظهار کرد: صبح روز گذشته یکی از تیم‌های کلانتری شهید نواب‌صفوی هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ با پلاک مخدوش مظنون شد.

 

وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران انتظامی از محل متواری شد که با سرعت‌عمل مأموران گشت، خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاه متوقف شد.

فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: با استعلام پلاک خودروی پراید، مشخص شد خودرو سابقه توقیف دارد. در ادامه، سرنشینان پراید که با هم خواهر و برادر هستند، دستگیر شدند و خودرو به مقر انتظامی منتقل شد.

خجسته بیان کرد: با بررسی بیشتر مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین ماه سال جاری در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و هم‌زمان با پیاده‌شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدانشان از صندوق عقب، از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل باارزش را سرقت کرده است.

وی افزود: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت موردنظر اعتراف کرد و طلا‌های مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد. متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو اعتیاد به موادمخدر دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها