آخرین اخبار
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
بازدید:۱۱۴
صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک گولر باغی ارومیه توسط پلیس امنیت عمومی، خبر داد.
کد خبر : ۸۳۳۵۸

به گزارش صد آنلاین ،  جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک گولر باغی ارومیه توسط پلیس امنیت عمومی، خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

سرهنگ سامان غنی زاده با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در روز شنبه، ۸ اردیبهشت در پارک گولر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت. وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند. جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ۷ متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند. سرهنگ غنی زاده با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد. 

 

 

 

 

 

461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها