آخرین اخبار
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
گنجینه‌های معبد یونگام
بازدید:۵۱۱
صد آنلاین | معبد یونگام (معبد یونگامسا)، یک مقصد مذهبی با ارزش در Okcheon، Chungcheongbuk-do است. این معبد که تاریخچه‌ای بسیار قدیمی دارد،
کد خبر : ۸۲۹۹۵

به گزارش صد آنلاین ، معبد یونگام (معبد یونگامسا) در Okcheon، Chungcheongbuk-do در سمت شمالی کوه Jangryeongam (۶۵۴.۵ متر) واقع شده است. معبد یونگامسا اولین بار در سال ۵۵۲ پس از میلاد توسط راهب اویسین تأسیس شد. این همان راهبی است که یک سال بعد در سال ۵۵۳ بعد از میلاد معبد معروف بئوپجوسا را ​​تأسیس کرد.

 

 

 

 

 

گنجینه‌های معبد یونگام

 

معبد یونگامسا در زبان انگلیسی به معنی "معبد صخره اژدها" است. این معبد از روی صخره‌ای اژد‌ها مانند که زمانی در محوطه معبد زندگی می‌کرد، نامگذاری شد. با این حال، صخره یونگ باوی توسط ژاپنی‌ها ویران شد و تنها اثری از سنگ تا به امروز باقی مانده است. در واقع، کل محوطه معبد توسط ژاپنی‌های مهاجم در طول جنگ ایمجین در سال ۱۵۹۲ ویران شد.
خوشبختانه، و در طول چند دهه گذشته، معبد یونگامسا بازسازی شده است، و اکنون خانه تعداد انگشت شماری از تالار‌های زیارتگاه معبد و گنجینه کره‌ای است. بتکده‌های سنگی سه طبقه شرقی و غربی معبد یونگامسا گنجینه کره‌ای شماره ۱۳۳۸ است.

ابتدا راه خود را به سمت معبد یونگامسا می‌روید و در یک جاده کوهستانی طولانی و پرپیچ‌وخم قرار می‌گیرید که به سمت کوه جانگریونگام بالا می‌رود. با نزدیک شدن به محوطه معبد، ابتدا از پارکینگ معبد در سمت چپ خود عبور خواهید کرد. با ادامه صعود، در نهایت به مجموعه‌ای از پله‌های سنگی خواهید رسید که شما را به حیاط پایین معبد یونگامسا می‌رساند.



درست روبروی شما تالار دائونگ جئون معبد است. دیوار‌های بیرونی این تالار با شیمو-دو (نقاشی دیواری گاو گله) تزیین شده است؛ و در مقابل تالار دائونگ جئون دو سئوک‌دئونگ (فانوس سنگی) بزرگ قرار دارد. با قدم گذاشتن در تالار Daeung-jeon، با یک نقش برجسته طلایی زیبا در محراب اصلی که توسط Seokgamoni-bul (بودای تاریخی) در مرکز آن قرار دارد، استقبال خواهید کرد. در سمت راست محراب اصلی یک نقاشی دیواری اختصاص داده شده به Gwanseeum-bosal (بودیساتوای مهربانی) و Shinjung Taenghwa (نقاشی دیواری نگهبان) است. در سمت چپ محراب اصلی، دو نقاشی دیواری دیگر خواهید دید. اولی به Chilseong (هفت ستاره) و دیگری به Dokseong (قدیس تنها) اختصاص دارد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها