۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
شهر بنگار یا قلعه بانگره: جن زده ترین مکان در هند
بازدید:۱۴۳
صد انلاین | شهر بنگار و ارواحی که شب ها ، مردم را شکار می کنند، تبدیل به یکی از ترسناک ترین مکان های نفرین شده نه تنها در هندوستان، بلکه در آسیا شده است.
کد خبر : ۸۲۷۹۲

به گزارش صد آنلاین ، شهر بنگار (به انگلیسی: Bhangarh) یا قلعه بنگار (به انگلیسی: Bhangarh Fort) در کشور هند و شمال ناحیه راجستان قرار دارد که در گذشته، با شکوه و عظمت بوده و مردم زیادی در آن سکونت داشته اند، ولی به یک باره متروکه شده است و به عنوان ترسناک‌ترین مکان در آسیا شناخته می‌شود.

شهر بنگار یا قلعه بانگره: جن زده ترین مکان در هند

ساخت این شهر به سال ۱۵۷۳ برمیگردد، ولی هنوز علت متروکه شدن آن مشخص نشده است و هیچ کس نمیداند چرا این شهر متروکه شده، آیا مردم بنگار دیارشان را ترک کرده اند یا قتل عام شده اند؟



در کنار ارزش تاریخی این مکان، اتفاقاتی که پشت سر هم در آن افتاده است و دلایل متروکه شدن آن و افسانه‌های مبهمی که از این واقع به جا مانده است، باعث جذابیت این شهر شده است. براساس افسانه‌ها شب هنگام ارواحی در میان خرابه‌های شهر پرسه می‌زنند، گویی این شهر توسط ارواح تسخیر شده است. در افسانه‌های شهر بنگار آمده است که اگر در شب با تاریک شدن هوا در بنگار بمانید، روح مردمانش داستان واقعی این شهر را برایت تعریف خواهند کرد به همین دلیل بعد از غروب آفتاب بازدید از شهر بنگار ممنوع شده است.

داستان ترسناک قلعه بنگار برای ساخت یک فیلم هندی هم مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

شهر بنگار, تاریخچه شهر بنگار, افسانه مرد مرتاض

 


شهر بنگار کجاست؟
شهر بنگار در ۴۰ کیلومتری جیپور، ۸۶ کیلومتمری الوار و ۳۰۰ کیلومتری از دهلی نو قرار دارد.

آدرس: هند، آلوار، شهر بنگار

زمان بازدید، همه روزه ۶ – ۱۸ است، حدودا بازدید از تمام شهر بین ۳ – ۴ ساعت طول می‌کشد.

معمولا از شهر‌های نزدیک به بنگار می‌توانید با تور‌های یک روزه به دیدن این شهر نفرین شده بروید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها