آخرین اخبار
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
بازدید:۳۲۴
حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیر‌های هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقر‌های تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد.
کد خبر : ۸۲۵۲۷

به گزارش شهرآرانیوز، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیر‌های هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپاد‌های فریب‌کار و تهاجمی مقر‌های تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت ۱۳:۴۰ روز سه شنبه ۲۳-۰۴-‌‏۲۰۲۴ در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپاد‌های عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد ۶۲۱ ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپاد‌ها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حزب الله لبنان همچنین امروز در بیانیه جدید خود تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف مرکز نظامی «العاصی» را با سلاح مناسب هدف قرار کرد که مستقیم به هدف مورد نظر اصابت کرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها