آخرین اخبار
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
بازدید:۲۳۳
صد انلاین | فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم خیز و کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق مخدر در استان خبر داد.
کد خبر : ۸۲۴۳۷

به گزارش صد آنلاین ،  سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر ، اظهار کرد: در اجرای تدابیر و رهنمودهای سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

 

 

 

 


وی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر  و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مالخر خبر داد.

سردار الهی کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی ) و ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری و  ۹۶  مجلوب و تحت تقیب مراجع قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی  لرستان در پایان گفت: در این طرح  ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شدند.

451/ی

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها