۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
بازدید:۳۱۰
صد انلاین | مقاومت لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: مبارزان ما در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه و حملات متجاوزان صهیونیست به جنوب لبنان، پایگاه «حدب یارین» در الجلیل غربی را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که منجر به تلفاتی در این پایگاه شد.
کد خبر : ۸۱۷۴۶

به گزارش صد انلاین ، مقاومت لبنان اعلام کرد یک پایگاه صهیونیستی را در الجلیل غربی هدف حملاتش قرار داده است.

 

 

 

 


مقاومت لبنان امروز (شنبه) اعلام کرد: مبارزان ما در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه و حملات متجاوزان صهیونیست به جنوب لبنان، پایگاه «حدب یارین» در الجلیل غربی را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که منجر به تلفاتی در این پایگاه شد.

به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری پیش از این اعلام کردند آژیرهای هشدار در رامات دالتون، برعام، دالتون، یرؤون و آویویم به دلیل نفوذ پهپاد به صدا درآمد.

شامگاه پنجشنبه نیز خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از  حمله مستقیم مقاومت لبنان به پایگاهی وابسته به رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» خبر داد.

این منبع ادامه داد: مقاومت هدفی را در شهرک یهودی‌نشین متولا مورد اصابت قرار داد. همچنین یک خودروی اسرائیلی از نوع «هامر» را در این منطقه منهدم کرد که منجر به کشته و زخمی شدن افراد داخل آن شد.

از زمان جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان پایان جنگ غزه حملاتش را متوقف نمی‌کند.

4561/ب

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها