آخرین اخبار
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
بازدید:۴۳۶
صد آنلاین | سازمان هواشناسی با پیش بینی آسمان ابری و همراه با رگبار امروز اکثر استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه خبر داد.
کد خبر : ۸۱۷۴۱

به گزارش صد آنلاین ، سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی اولین هفته اردیبهشت، اعلام کرد: امروز آسمان استان های اردبیل، نیمه شرقی و شمال آذربایجان شرقی، زنجان، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، شرق لرستان، چهار محال و بختیاری، شرق کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق فارس، نیمه غربی یزد، غرب و نیمه جنوبی کرمان و شمال هرمزگان، ابری همراه با  رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود. شدت بارش‌های امروز هم مربوط به ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شمال‌ شرق فارس است.

 

 

 

 


براساس این گزارش، فردا هم برای شمال‌شرق فارس، کرمان، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات یزد به تدریج در ساعات بعدازظهر با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب ایران افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید، آسمان اغلب مناطق ایران به جز نوار شرقی، بارانی و همراه با وزش باد شدید خواهد بود. سه‌شنبه هم ضمن کاهش بارش در شمال غرب و غرب، گستره بارندگی به بقیه مناطق ایران کشیده خواهد شد.

4561/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها