آخرین اخبار
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
بازدید:۵۳۳
صد انلاین | فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک مالخر و 3 سارق لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: این مالخر سابقه دار با اجیر کردن سارقان برای سرقت، از آن ها برای رسیدن به اهدافش استفاده می کرد. 
کد خبر : ۸۱۵۸۰

به گزارش صد آنلاین ، سردار "حمید هداوند" با اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز، مشخص شد یکی از مالخران سابقه دار در یکی از استان های همجوار با اجیر کردن چند سارق و تشکیل باند در زمینه سرقت لوازم داخل خودرو در شهر کرج فعالیت می کنند.

 

 

 

 

 


وی افزود: کارآگاهان با تحت نظر گرفتن چندین روزه متهم اصلی و سردسته باند سایر اعضای باند را نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه همه آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در این عملیات یک مالخر و 3 سارق دستگیر شدند، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند دستگاه خودرو و موتور سیکلت و میزان قابل توجهی لوازم خودروی سرقتی کشف شد.

 این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی البرز چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به ارتکاب 43 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهر کرج اعتراف کردند.

سردار هداوند در پایان با اشاره به اینکه متهمان به همراه مالباختگان شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: استفاده از پارکینگ و لوازم بازندارنده از جمله دزدگیر، سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می گذارد. 

4561/ی

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها