۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
ادامه نهضت کاشت 100 هزار نهال توسط صندوق بازنشستگی فولاد / 200 اصله نهال در مرکز خدمات تولید شرکت خدمات عمومی فولاد ایران غرس شد
بازدید:۲۴۶
با حضور معاونان و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ۲۰۰ اصله نهال مثمر در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ محیط زیست در مرکز خدمات تولید کاشته شد.
کد خبر : ۸۰۵۸۴

به گزارش صد آنلاین ، با حضور معاونان و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ۲۰۰ اصله نهال مثمر در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ محیط زیست در مرکز خدمات تولید کاشته شد.

 


صندوق بازنشستگی فولاد از بهمن ماه سال 1402 در راستای مسولیت های اجتماعی خود اقدام به کاشت 100 هزار نهال توسط بازنشستگان و کارگران شاغل در شرکت های زیر مجموعه خود دارد.

 

ادامه نهضت کاشت 100 هزار نهال توسط صندوق بازنشستگی فولاد / 200 اصله نهال در مرکز خدمات تولید شرکت خدمات عمومی فولاد ایران غرس شد

 

 در این مراسم، موسوی مدیرکل حوزه مدیرعامل، راشدی معاون توسعه مدیریت و منابع، نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی و جوقه دوست مدیرکل بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات صندوق بازنشستگی فولاد حضور داشتند و هر کدام به یاد شهدای صندوق فولاد در هشت سال دفاع مقدس نهال کاشتند.

 

راشدی در سخنانی در این مراسم گفت: بازدید از مرکز خدمات تولید و حرکت رو به رشد آن باعث می گردد توجه بیشتری به این مرکز در سال جدید شود.

 

حسین وجودی یزدی، مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران نیز کاشت نهال را در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت عنوان کرد و گفت: کاشت درخت، عملی ساده اما بسیار مؤثر، نمادی از تعهد ما به آینده‌ای پایدار و سرشار از زندگی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: درآمد خدمات انبارداری و برش و باسکول شرکت خدمات عمومی فولاد ایران نسبت به دوره مشابه آن رشد 86 درصدی داشته است. همچنین پیگیری و توافقات صورت گرفته با مشتریان برای ارائه خدمات برشکاری و انبارداری و انعقاد قرارداد انبار داری با شرکت سازه گستر سایپا با نرخ جدید از جمله اقدامات مهم شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در سال گذشته و هدف‌‌گذاری‌های جدید برای سال ۱۴۰۳ است.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها