۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
بازدید:۲۸۹
صد انلاین | رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل مرد ۴۲ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر : ۸۰۱۹۲

به گزارش صد آنلاین ، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل مرد ۴۲ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد. سرهنگ چهری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد مرد ۴۲ ساله در شهرستان اراک در بامداد روز گذشته بلافاصله اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی دستگیری قاتل شد.

 

 

 

 

 


او افزود: بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و آثار به جامانده در صحنه و همچنین در تحقیقات انجام شده مأموران به همسر مقتول مظنون شدند که با هماهنگی قضایی او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در تحقیقات انجام شده همسر مقتول به طراحی نقشه قتل با همدستی جوان ۲۵ ساله اعتراف کرد که با توجه به اعترافات او و با هماهنگی مقام قضایی همدستش نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. این مقام قضایی گفت: متهم در تحقیقات کارآگاهان و بعد از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد مرد ۴۲ ساله اراکی با همدستی همسر مقتول به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد. 

 

 

 

4561/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها