۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
بازدید:۱۴۷۱
سخنگوی ستاد تسهیل سفرهای دریایی گفت: با توجه طوفانی شدن هوا در بندرلنگه انجام سفر دریایی از چارک به کیش تا روز دوشنبه متوقف شده است‌.
کد خبر : ۸۰۱۵

نادر پسنده گفت: در بندر خرمشهر ۸ پست اسکله تفریحی روز گذشته به بهره برداری رسید و مانور امداد و نجات دریایی برای ایمنی سفرهای دریایی در این بندر برگزار شد.

به گفته سخنگوی ستاد تسهیل سفرهای دریایی، سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر آبادان و اروند کنار از ابتدای اسفند تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار زائر دفاع مقدس را پذیرایی کرده است. 

  • او می گوید: در بندر امام خمینی هم بازدید از بندر در ساعات تعیین شده برای همه مسافران نوروزی فراهم است و شناورهای تفریحی نیز در منطقه‌ به صورت یک روز درمیان امکان پذیر است.

پسنده ادامه داد: در بندر بوشهر هم از اواسط هفته ترمینال مسافری این بندر آماده ارائه خدمت به تمامی مسافران است و تاکنون گزارش ترافیک در منطقه بوشهر یافت نکرده است و از اواخر هفته ترافیک قابل توجه مسافران نوروزی در بوشهر مشاهده خواهد شد.

  • او گفت: در بندر لنگه که به عنوان مسئول غرب استان هرمزگان از روز گذشته باهوای خراب مواجه شده و این هوا باعث شده که سفرهای دریایی از چارک به کیش و از بندر آفتاب به کیش متوقف شود و پیش بینی می شود که تا اواخر یکشنبه ادامه یابد و تقاضا داریم تا صبح روز دوشنبه به چارک و بندر آفتاب برای حرکت به سمت کیش را انتخاب نکنند و منجر به توقف آنها خواهد شد.
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها