آخرین اخبار
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
بازدید:۶۶۴
صد آنلاین | رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حادثه برخورد خودروهای سمند در محور یاسوج_سپیدان حوالی منطقه گنجگان سه کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر : ۸۰۰۵

 جهان بخش وحدت نژاد با بیان اینکه این حادثه ساعت هفت و پنج دقیقه صبح امروز به مرکز پیام یاسوج گزارش شد، افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش پایگاه های اورژانس ۱۱۵ تنگ سرخ ،۵شهری، دشتروم و یک دستگاه خودروی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه به علت شدت بالای آسیب یک مرد و یک زن در صحنه تصادف جان باختند و یک مرد تبعه افغان هم در بیمارستان جان سپرد.

  • وحدت نژاد بیان کرد: چهار مصدوم سانحه رانندگی مذکور توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان منتقل شدند.

شمار جانباختگان سوانح جاده‌ای در صحنه تصادف کهگیلویه و بویراحمد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش یافته است.

  • از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۲ نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادف کهگیلویه و بویراحمد در محل حادثه جان خود از دست داده‌اند در حالی که مدت مشابه پارسال ۸۸ نفر در سوانح جاده‌ای استان جان باخته بودند.
  • وی همچنین از افزایش ۲۱.۳ درصدی شمار مصدومان سوانح جاده ای استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۵۴۵ نفر براثر تصادف خودروها زخمی شده اند در حالی که مدت مشابه پارسال ۱۰ هزار ۶۵۸ نفر مصدوم شده بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مجموع ماموریت های تصادف های جاده ای استان در سال جاری را ۹ هزار و ۳۷۲مورد اعلام کرد و گفت: مدت مشابه پارسال هفت هزار و ۸۶۳ تصادف در کهگیلویه و بویراحمد امدادرسانی شده بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها