آخرین اخبار
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
بازدید:۴۵۳
صد آنلاین | گشت اجرایی یگان حفاظت لرستان در پایش شبانه منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو موفق به دستگیری یک گروه شکارچی قبل از هر گونه‌ تخلف شکار شدند.
کد خبر : ۷۹۷۴۰

به گزارش صد آنلاین ، گشت اجرای یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان در پایش شبانه منطقه شکار و صید ممنوع هشتادپهلو موفق به دستگیری متخلفین قبل از هرگونه تخلفی شدند.

 

 

 



 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این خصوص ،گفت: پرسنل گشت اجرایی یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان طی برنامه ریزی های صورت گرفته و پایش مستمر مناطق تحت مدیریت استان  در یک پایش شبانه‌ موفق به دستگیری متخلفین قبل از هرگونه تخلفی شدند.

علی سالاروند افزود: از متخلفین دو قبضه سلاح شکاری که شامل یک قبضه سلاح گلوله زنی و یک قبضه سلاح ساچمه زنی به همراه ۳۲ عدد فشنگ مربوطه‌ و یک رشته قطار کشف و ضبط شد.

وی گفت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه تخلف پرونده قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سالاروند در پایان ضمن قدردانی از عملکرد محیط بانان در کشیک ایام نوروز به افراد فرصت طلب و سود جو هشدار داد که محیط بانان استان به طور شبانه‌ روزی در مناطق تحت مدیریت استان در حال پایش مناطق طبیعی هستند و در صورت مشاهده‌ هر گونه تخلف شکار و صید برابر قانون به طور قاطع با متخلفین برخورد خواهند کرد.

4561/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها