آخرین اخبار
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
بازدید:۱۲۴
استاندار تهران ضمن قدردانی از حضور با بصیرت و پرشور مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: اضمحلال کامل رژیم نسل کش اسرائیل نزدیک است.
کد خبر : ۷۹۳۶۸
 

علیرضا فخاری امروز جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با تأکید بر اهمیت حضور و خروش مردم عزیز و ولایتمدار استان تهران در حمایت از ملت شریف فلسطین و غزه اظهار کرد: مردم غزه با وجود زخم‌های بسیار در ۶ ماه نبرد بی امان و شهادت خیلی از خانواده هایشان هنوز بر سر آرمان هایشان یعنی آزادی قدس شریف ایستاده و مقاومت می کنند.

 

 

استاندار تهران با بیان اینکه حضور پرشور مردم دلگرمی عمیقی برای ملت فلسطین و غزه ایجاد می‌کند، عنوان کرد: حضور پرشور و با بصیرت شما مردم عزیز استان تهران همپای ملت شریف ایران و همنوازی با مردم جهان دلگرمی شگرفی برای ملت بی پناه غزه و فلسطین رقم می زند و این نشان از اتحاد و همدلی در راستای تبعیت از مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله) و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

 

 

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در چندین دهه به مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد: خباثت و جنایت رژیم منحوس اسرائیل پس از دهه ها کشتار مردم بیگناه برکسی پوشیده نیست و حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران رشید سپاه و مستشاران نظامی ارشد ایران بخش کوچکی از جنایات بی پایان این رژیم درحال نابودی است.

 

 

استاندار تهران در ادامه با اشاره به حادثه دمشق و به شهادت رساندن ۷تن از سرداران و کارمندان سفارتخانه ایران در سوریه بیان کرد: شهادت ۷سردار و کارمند کنسولگری ایران در دمشق که توسط رژیم غاصب و گرگ صفت صهیونیست رقم خورد نشان دهنده روزهای پایانی زندگی آنهاست و بزودی شاهد اضمحلال کامل این رژیم کودک کش و نسل کش خواهیم بود و دشمنان بدانند انتقام خون شهیدان راه قدس را به دستور فرمانده کل قوا خواهیم گرفت.

 

 

 فخاری در پایان با تقدیر از حضور با بصیرت مردم استان تهران خاطرنشان کرد:  حضور با شکوه و باغیرت و بصیرت مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از حمایت همیشگی مردم از ملت مظلوم غزه و فلسطین در راستای رسیدن به آزادی قدس شریف و احترام به حقوق شان دارد. این حضور باشکوه مردم عزیز نشان از مدال طلایی و پرافتخار ولایتمداری دارد، حضوری که در فراسوی گردنه‌های سخت انقلاب نه تنها کم نشد؛ بلکه در بزنگاه ها پررنگ تر شد و دشمنان از این حضور در هراسند و با حیله‌های بسیار نتوانستند خدشه بر بصیرت مردم ایجاد کنند.

 

انتهای پیام/21111

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها