۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
بازدید:۶۰۲
صد انلاین | جسد کارگر چاه‌ کنی که در پی ریزش دهانه چاه زنده به گور شده بود پس از ساعت‌ها تلاش از زیر آوار بیرون آمد.
کد خبر : ۷۹۱۷۵

 

به گزارش صد آنلاین ، کشف جسد این کارگر صبح چهارشنبه به بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد. این در حالی بود که همزمان سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک کارگر در پی ریزش دهانه یک چاه خبر داده بود.

 

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: بعدازظهر روز چهاردهم فروردین ماه جاری، یک مورد حادثه مبنی بر گرفتار شدن کارگری در چاه گزارش شد. آدرس محل حادثه در میدان سبلان، خیابان سبلان بود. به محض گزارش موضوع به مرکز ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی،‌ ماجرای به همکارانمان در بخش عملیات اعلام شد و امدادگران دو ایستگاه از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور عوامل آتش‌نشانی حادثه، امدادگران مشاهده کردند که در یک پروژه کارگاهی، چاهی به عمق شش متر، برای ستون گذاری حفر شده بود که متاسفانه هنگامی که کارگری در آن مشغول به کار بود؛ در دهانه چاه ریزش اتفاق افتاده بود.

به این ترتیب عملیات امداد و نجات آغاز شد اما از آنجایی که خاک این چاه بسیار سست بود به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران: دهانه چندین بار دچار ریزش شد که این اتفاق با وجود تدابیر اندیشیده شده، اجرای ماموریت را با دشواری روبه‌رو کرده بود. در همین راستا نیز ایمن‌سازی‌های لازم توسط عوامل آتش نشانی، انجام شد.

در نهایت بعد از ساعت‌ها تلاش فرد زیر آوار مانده که یک کارگر ۲۰ ساله و از اتباع کشور افغنستان بود؛ از چاه خارج و به امدادگران اورژانس تحویل داده شد. اما متاسفانه همانطور که پیش بینی می‌شد امدادگران اورژانس، نیز تایید کردند که این فرد جان خود را از دست داد.

به این ترتیب عملیات امداد و نجات ماموران آتش‌نشانی که از بعد از ظهر سه شنبه شروع شده بود، ساعت هشت صبح دیروز پایان یافت و امدادگران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل به ایستگاه‌های خود بازگشتند. امدادگران اورژانس نیز موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند و در ادامه روند قانونی حدود ساعت 9 صبح دیروز بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران در جریان این مرگ قرار گرفت. بازپرس جنایی پس از آنکه دستور داد ماموران کلانتری صورت‌جلسه‌ای در مورد ماجرا ثبت کنند، دیگر دستورات لازم را صادر کرد و در نهایت دستور داد جسد به پزشکی قانونی انتقال یابد تا تحقیقات پرونده روند معمول خود را طی کند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها